10 Sep 2016

Pencuci Wanita Sumber Ayu


Hello Ladies! 

Ladies kesayangan Dila semua! ladies jew ok? Di entry hanya nak story tentang ladies2 jer! Pasal apa ni nak tanya! Anda pernah mengalami masalah Miss v? Seperti masalah keputihan , gatal dan bau yang tidak menyenangkan dibahagian miss v ?Pasti semua pernah alami masalah sebegini tidak kira peringkat umur remaja mahupun dewasa! Apapun anda jangan ambil remeh ya kalau ada masalah tersebut .Cepat-cepatlah rawat kerana kesannya bakal menjadi tidak elok jika dibiarkan nanti. Kerana bahagian tersebut sangat sensetif dan harus dijaga sebersih mungkin.


Dengan lengkapkan rutin harian dan amalkan  Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU yang diformulakan dengan bahan semulajadi  agar kawasan Miss V tersebut sentiasa dalam keadaan sihat dan bersih. Malah bebas daripada bakteria di bahagian kemaluan. Selain tu , masalah kegatalan dan bau yang tak menyenangkan juga boleh dirawat dengan Pencuci Wanita Sumber  Ayu. So ... Dila memang cadangkan kepada anda semua untuk menggunakan Pembersuh wanita tersebut dengan cara konsisten pada setiap pagi dan malam sebelum tidur untuk memastikan Miss v dalam keadaan bersih dan bebas kuman... Jika mengalami masalah keputihan yang teruk, jangan lupa juga selalu tukar underware untuk memastikan keadaan didalam tu sentiasa bersih dan kita juga selesa... Jangan harap muka cantik je lebih! Tapi kan? Hahaha



Apa yang menarik tentang Pencuci Wanita Sari Ayu sekarang?

Apa yang menarik tentang Pencuci Wanita Sari Ayu sekarang?

Nah... Sape tak kenal produk Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU ni! Ramai juga sudah tahu produk pencuci ni memang elok untuk wanita...  Oleh itu, selari dengan peredaran masa, kini Pembersih Wanita Sumber Ayu kini dah tukar wajah baru yang lebih segar .  



Tahukah anda!

Sebahagian erti menjadi "Dewasa" adalah mampu mengetahui dan memahami keadaan keperluan tubuh badan.Kebersihan tubuh badan amat penting terutamanya pada kawasan intim.

Bahagian intim wanita merupakan tempat tinggal jutaan flora dan bakteria yang membolehkan kita menjalani kehidupan seharian tanpa sebarang gangguan dan perasaan tidak selesa pada kawasan tersebut.Bakteria yang membentuk sebuah ekosistem smula jadi ini memberikan keseimbangan tahap pH serta melindungi kawasan tersebut daripada sebarang jangkitan dan ancaman bendasing. Bertentangan dengan kepercayaan umum, membersih kawasan intim dengan menggunakan sabun dan air akan mengganggu keseimbangan semula jadi, lantas mendedahkan anda kepada risiko jangkitan. 


Lengkapkan rutin penjagaan peribadi anda dengan Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU, diformulasi dengan bahan semula jadi agar kawasan intim wanita sentiasa dalam keadaan sihat dan bersih serta bebas dari bakteria jahat, kegatalan dan juga bau yang kurang menyenangkan. Kawalan pH pada paras pH3.5 merupakan paras ideal agar ekosistem berada dalam keadaan baik.
Bahan utama ekstrak Daun Sirih kini dipertingkat dalam Pembersih Kewanitaan Daun Sirih SUMBER AYU bagi membekalkan perlindungan tanpa bakteria. Formulasi ini diperhebat dengan wangian semula jadi yang memberikan kesegaran berpanjangan.
Selari dengan peredaran masa, Pembersih 

Bahan utama ekstrak Daun Sirih kini dipertingkat dalam  Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU bagi membekalkan perlindungan tanpa bakteria.Formulasi ini diformulasikan dengan wangian semulajadi yang memberikan kesegaran berpanjangan.


Antara kelebihan Pembersih Sirih SUMBER AYU ia terdapat 6 jenis bauan yang menarik dan pelbagai. Ia sesuai bagi semua wanita peringkat umur tidak kira remaja mahupum dewasa...

Disini merupakan antara 6 jenis rangkaian Pembersih Wanita Daun Sirih :
1. Pembersih Wanita Daun Sirih Sumber Ayu Orkid terdapat haruman segar dari kuntuman orkid, memberikan wangian ringan dan bersih yang kekal sepanjang hari. Ia amat sesuai buat wanita ayu yang sentiasa mengekalkan keanggunan pelbagai cara.

2. Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Mawar pula terdapat wangian mawar mekar yang manis memberikan aroma yang menenangkan dan rasa bersih sepanjang hari. Pilihan sesuai bagi wanita yang berjiwa romantis.

3.Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Floral merupakan kombinasi percikan aroma pelbagai bunga memberikan rasa segar sepanjang waktu . Ciptaan ideal bagi wanita yang sentiasa ceria dan bersahaja.

4.Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Musk mengandungi Aroma semula jadi  kasturi yang ringan menyuntik kesegaran optimum agar kekal sepanjang hari. Varian ini sesuai dengan wanita yang sentiasa kehadapan dan menikmati haruman patchouli yang terkenal dengan nuansa anggun.

5. Pembersih Wanita Daun Sirih Ayu Gambir terdapat bauan herba yang sangat hatrum serta memberikan kesegaran semula jadi. Pilihan terbaik buat wanita klasik yang sofistokated dan menghargai sentuhan di dalam kehidupan.

6. Pembersih Wanita Daun Sirih SUMBER AYU Fruity Aroma manis buah-buahan tropika yang mampu memberi rasa berseih dan segar sepanjang hari. Pilihan terbaik bagi si gadis yang ceria , lincah dan sentiasa bersedia dan yakin dalam apa jua keadaan
· 

Rangkaian Pembersih Kewanitaan Daun SirihSUMBER AYU boleh didapati pada harga RM 3.60 (90ml) dan RM5.80 (200ml). Rangkaian penjagaan kebersihan berkualiti SUMBER AYU ini dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA. Produk-produk SUMBER AYU kini terdapat di semua pasaraya utama, dan farmasi. 


Untuk maklumat lanjut ,sila hubungi Hasif Hazizan 018 322 5742 | hasif.pr@gmail.com
@
Shu Zakaria 03 3225 742 | shuzakaria@gmail.com



Related Posts

6 comments:

  1. Dah beli. harga pun murah. hehe. harap2 wangi lah miss V hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti wangi lah... Kita pakai pun kekal wangi je... Jnji bersih kan scha nazri? Hihi

      Delete
    2. mesti wangi lah... Kita pakai pun kekal wangi je... Jnji bersih kan scha nazri? Hihi

      Delete
  2. tahnia teruskan usaha anda ya...

    ReplyDelete
  3. follow ke 6 ..blog baru ke ni? tahniah ya..pengisian yang baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih encik etuza... Ya ini blog baru saya... Visit my blog ya... :)

      Delete