14 Dec 2015

Tips untuk meghilangkan Bau Durian Di Tangan

Hai korang... hari ni saya nak share satu benda yang amat bermanfaat sangat untuk korang yang penggemar makan buah Durian , pasti setelah makan durian maka akan timbul bau pada tangan yang sangat menyengatkan. Bau ini biasanya akan hilang dalam jangka dua atau tiga hari padahal dah cuci tangan dengan sabun atau meletak losyen atau pewangi tapi masih berbau lagi. Namun ada fakta yang tuhan telah cipta pada kulit durian yang tajam ini sebagai penawar untuk menghilangkan bau Durian tak pun sampai 1 minit In Sya Allah pasti hilang baunya...

Caranya:

1. Ambil bekas Kulit Durian yang telah dibelah.
2.Tuang air putih pada kulit Durian dan basuh tangan sehingga bersih seperti disingki rumah anda tidak perlu menggunakan sabun tau...



Tips untuk menghilangkan Bau Durian Di Tangan Selepas makan
Basuh seperti Digambar
SELAMAT MENCUBA :-)

Related Posts

5 comments:

  1. Wahh
    Akak Bru tau tips Ni
    Tq Dilla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti akak cuba tau :)
      sama2 kak

      Delete
    2. okay dear, tunggu musim durian hehe :D

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. arwah nenek pun pesan pd kak no basuh guna mcm cara ni. memang hilang bau..

    tq darling sharing here

    ReplyDelete